onsdag, juli 31, 2013

Dagens middag i dag den omtalade Pulled Pork ..

Har länge läst om Pulled Pork och funderat på om jag ska ta och testa det någon gång, alla säger ju att det är så jätte gott. Men jag tycker den tar så lång tid att tillaga i ugnen, men visst den sköter sig mest själv..
Så i går bestämde jag mig för att köpa hem en bit karré och testa och i morse kl 08.00 åkte karrén in i ugnen med en massa kryddor och barbecuesås.



Jag hittade ett rätt gott recept på Jennys Matblogg , hittade även ett recept på en god sås som jag hade till.. Även Frisco bröd, sallad, och coleslaw  åt vi till.. :-)
Jag hade nog den inne 1 timme för mycket då min var lite mindre än vad som stod i receptet den blev aningen torr, men annars faktiskt jättegod, jag gillade det och det kommer säkert göras fler gånger här hemma..

Testa vet jag, och hoppas ni gillar det ni med.

Kram på er nu alla goa och ta hand om varandra.

Inga kommentarer: