måndag, december 01, 2008

1 december och första kalenderöppningen..

Ja då var det redan 1:a december och bara 23 dagar kvar till jul ,jag börjar få lite panik vill jag lova..
I år ska vi ner till Syrran och hennes familj i småland, det ska bli kul, men jag har långt kvar tills jag är frädig med alla julklappar och det som är bra är väl att jag inte behöver tänka så mycket på maten i år.. Ja det har jag väl egentligen inte gjort de andra åren heller det har alltid varit syrran som varit så duktig att ta hand om det, och jag är henne evigt tacksam för det, för hennes goda köttbullar och "mormors limpor " hade det inte varit för det så hade det inte varit någon riktig jul.. Tack syrran..

Då till lite annat... I dag har jag ju fått öppna första paketet i min kalender, och se vad finulig min tomte varit, jag kommer få öppna 2 kalendrar varje dag, en med choklad i och en med något annat spännande..

Idag har vi varit till ögondoktorn med Patricia för att se om det var dags för glasögon för henne, men än så länge såg hennes ögon fina ut sa han. Jag har varit lite orolig dåvi har märkt ibland att hon ser lite suddigt när hon läser och emellanåt får ont i huvudet, så jag bad om en extra undersökning, och det var ju bra att allt ser bra ut, nu ska det bara göras en lite undersökning till för att helt utesluta fel, men han trodde den skulle gå bra den med.

Måste ju också visa min lille bus som nu är sjuk igen, han har feber och fått några konstiga prickar i munnen så det blir väl till att gå till VC med honom i morgon efter det att Patricia varit hos tandläkarn och jag ringt jobbet igen och säga att jag blir hemma igen..
Ja det är några dagar i veckan blir vi hemma i stort sätt vaje veckan, såååå roligt såååå.
Måste få dom att kolla honom ordentligt snart tror jag.. Men men se vad söt han är:
Hihi eller vad säger ni???

Nu är det dags för matfixeriet så nu avslutar jag för denna gång..

Kramis på er allihop
Camilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh,vad glad jag blir att köttebullar och bröd är efterlängtat på julbordet. Jag lovar att det blir i år med. Vad gör man inte för att glädja sin "lilla" syster..
Ät inte ihjäl dig på godis nu. Hälsa sjuklingen och lilla damen. Kram Syrran/Moster

AnnaHanna sa...

Hej! Kollar runt hos hela swapgänget för att se hur ni har det.
Hoppas sonen kryar på sig fort.
Kram //Anna