torsdag, december 04, 2008

Uppdatering om sjuklingen..


Ja då har jag varit på VC med Sebastian eller ja det var jag i tisdags redan men har inte uppdaterat er om läget än. Där upptäckte dom att han var jätteröd i ena örat så det blev en penicillin kur nu för honom och jag blev hemma hela långa veckan nu . Konstigt tycker jag då han absolut inte har tagit sig eller ens yttrat sig något om örat, men men.. Det betydern og att han är rätt vann vid den smärtan.. Blåsorna i munnen var virusblåsor, och de försvinner av sig själv sa läkarn. Så det är bara vänta och se..

Tyvärr var inte vår egen husläkare där så vi fick gå till en annan, men det gick ju bra.
Ska ringa vår egen läkare när han kommer tillbaka från semestern och be omen tid för undersökning av busen då även han som Patricia var, är sjuk hela tiden, hon fick ju ta bort sina polyper och halsmandlar när hon var liten och efter det har hon sällan varit sjuk. Men det kanske inte är det som är på honom men jag vill ändå kolla upp honom så att jag själv vet..

Nåja det var det..

Jag har åter igen fått öppna paket och i dag fick jag detta.


24 Stickers att sätta på alla julklappar, oj så fina klappar jag måste göra i år ,hihi..
Vi som inte ska ge bort så mycket, nåja några fina lär det nog bli ändå..

På tal om julklappar, är alla färdiga med sina?

Jag har en heldel kvar och jag vet absolut inte vad jag ska hitta på till endel av mina nära och kära.. Det är sååå svårt..
Kramis på er nu allihop..
Camilla

3 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej vännen! Vad stor din pojke blivit!! Nyss en bebis ju. Hoppas örat läker fint. Visst är det kul med swappen!! Kram Maria

Mindi sa...

Oj han bara växer och växer. :)

Absolut inte färdig med julklapparna... ;)

Stooooor kram
M I N D I

Anonym sa...

Kikar förbi alla swapvänner - hoppas att du får en trevlig andra advent!