lördag, december 13, 2008

Trevlig Lucia !!!!

Ville bara börja med att önska alla mina vänner en trevlig Lucia....

Här hemma har vi idag haft vårat årliga pepparkasbak, vi har bakat både pepparkakor och pepparkaks hus..

Min vän Mia och 2 av hennes barn kom hit och bakade med oss... Det var jättemyssigt..
Här se ni en pepparkakstomte som är i full fart med att baka taket till vårt pepparkakshus..
I år blev det inte ett traditionelt ANNAS pepparkakshus, utan ett MUMIN hus, men ja jag vet inte riktigt om det blev tipp topp men man ser i allafall att det är hemma gjort..

Nu ska jag gå och ta hand om resten här hemma, middagen till exempel..

Ha det gått nu och håll alla era tummar och tår att snön kommer till oss alla innan julafton..

Kramis på er.. Camilla

6 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

muminhus ser super gulligt ut!!!
Vad SÖTA dina pepparkaksbagare är!!!!

STOR KRAM från Eva

Fotograferande Maria sa...

Hej! Ett undeerbart hus! Duktig du är Här blir det byggsats. Kram Maria

Linda sa...

Åh vilket fint pepparkakshus!! Jag tycker det är utmaning nog att få ihop en byggsats! Haha! :-)

kram Linda

Fotograferande Maria sa...

Hej! Tack så mycket! Kram Maria Ps: De sa igår att livet börjar vid 40,,,

Anonym sa...

Huset blev jättefint juh! =) Hoppas allt är bra & att ni haft en mysig helg! Passar på att önska god jul! Kramar/E

Anne sa...

Det var de finaste pepparkakshus jag sett..Helt underbart..!!

Kram Anne