måndag, oktober 15, 2012

Första uppgiften klar...

Ja då har man börjat läsa Naturvetenskap då i dag..
Tur man inte skulle ha boken till första uppgiften för den kommer först på Fredag och då blev man 480 kr fattigare..Det är dyrt att plugga.. :-)
Men nu har jag suttit och skrivit klart första uppgiften och skickat in, så jag inte behöver tänka mer på den på ett par dagar..

Den var rätt enkel, först skulle vi presentera ocss själva lite, sen skulle vi svara på en fråga och jag tänkte att ni kan väl svara på den fråga här i kommentars fältet ni också, kan ju vara kul att se vad ni tycker och säger..

Frågan då??

Varför är det viktigt med naturvetenskap??

Svara nu så jag vet om jag skrivit rätt eller ej, hihi..

Nu ska jag återgå till nattning av barnen men hoppas kunna återkomma med ett inlägg här i morgon.
Kram på er alla goa och glöm inte svara på min fråga..

Inga kommentarer: