söndag, oktober 14, 2012

Börjar arta sig lite...

Tror jag börjar få ordning på det mesta i bloggen nu...
Är det något ni saknar så säg till.. :-)

I dag åkte jag i väg med Rajje till Södertälje för att kika i Akademibokhandeln där efter min bok,
och tror ni den fanns, NOPP.... Det var en beställnings vara, sååå skoj..
Jag börjar kusrsen i morgon och har inte boken.. Ja jag vet att jag är sent ute,
men jag hade lagt ett bud på en bok på Tradera och missade den precis.
Så det var bara att ge sig ut och leta.. Hitta den inte någonstans så jag fick lov att beställa den från Adlibris och hoppas den hinner komma innan fredag så jag kan sitta i helgen och göra klart andra uppgiften som ska lämnas in senast den 25:e..
Det är tur kanske att jag inte behöver ha boken till första Uppgiften. Men det känns inte bra att börja en kurs och inte ha underlaget färdigt.. Men men det ska nog gå bra det också..

I morgon är det arbetsdag igen, känner inte för det men men det är ett ont måste och man ska vara glad att man har ett jobb att gå till.
Nog för att det händer massa roliga saker på jobbet och det är skoj att träffa alla arbetskollegor
så skulle jag vilja vara hemma och ta det lungt ett par dagar.
Men det är inte långt till ju  nu så snart blir det tid för vila igen..

Nu ska jag hoppa i säng så man orkar med morgondagen då det blir en hektisk dag även efter jobbet, med att köra Patricia och Carolina till Konståkningen och sen hämta hem henne också.
Ska försöka ta mig i väg och träna lite under tiden om inte lille man protesterar allt för mycket..

Men Massa God Natt Kramar till er alla mina kära vänner och ta hand om er..

Inga kommentarer: