torsdag, april 27, 2006

Lite uppdate från mig ..

Som ni märkt har var det ett bra tag sedan jag skrev..
Men det har sina orsaker, för det första har vi haft strul med modemet IGEN och för det andra så har jag ju börjat min arbetsträning och det har tagit MASSOR på min ork..
Men nu tänkte jag att jag ska uppdatera er lite om hur det är här med oss..

Jag börjar med arbetsträningen..

Kan ju säga så mycket att det var 1000 gånger jobbigare att börja änjag föreställde mig, för det första så har jag gått och fått panikångest på nätterna så jag vaknar säkert en 6 gånger/natt pga det. Jag som ändå aldrig sovit mycket sedan jag blev "sjuk" sover nu alltså ÄNNU sämre än tidigare..
Jag har även börjat få mina mardrömmar om mamma igen, vilka jag varit försonade i från det senaste året..

Dom får säga vad dom vill men det är en ren pina att ta sig till jobbet just nu, jag storm trivs med personalen och så det är inte det, utan att jag är så fruktansvärt trött på grund av panikångesten och har börjat gråta för ingenting alls känns det som, det känns med andra ord som om jag skulle vara tillbaka på ruta 3 igen, det som är skönt är väl att jag inte hamnat så långt ner som ruta 1 ÄNNU men det känns inte långt i från kan jag lova.. Innan jag började min arbetsträning kände jag att jag låg på ruta 6 av 10 så jag var på väg uppåt och sen bara på 2 veckor rasa till 3:an det känns inte bra alls..

Var hos läkaren i går och han sa att jag kommer defenitivt inte komma tillbaka till ruta 1 igen ,så ja jag får väl lite på honom, men det känns inte bra kan jag lova.. Var även hos psykologen förra veckan och hon sa att det kanta upp till 3-4 veckor innan det ger med sig..

Men men man får väl göra det bästa av situationen och se hur det går längre fram..

Det är skönt att veta att det tar tid, alla säger det men det känns så jävla jobbigt just nu speciellt när man tänker på hur mycket det går ut över familjen, Patricia får ju den värsta smällen hela tiden, jag orkar INGENTING när jag kommer hem, knappt jag orkar med att ge henne ett glas vatten eller laga mat. Det blir liksom en ond cirkel, eller hur jag ska säga. Hon trotsar ju ännu mer när jag inte orkar och då blir det en massa skrik och tjafs.. Men hon är förståndig min dotter hon säger till mig att mamma jag vet att du är trött nu för du börjat jobba men det är jobbigt för mig med för jag vill ju leka med dig.. Sötgrisen..


Annars har det nog inte hänt så fruktansvärt mycket här hemma.
Man orkar liksom inte med så mycket mer..

Eller ja vi har varit på tivoli premiär i helgen som var,
Berglunds Tivoli.
Och Patricia hon åkte ALLT och då menar jag verkligen det..
Hon åkte virvelvinden, hon åkte gungan.
Ja alla karuseller dom hade med dom åkte hon. Och jag bara säger det tur att brorsan var med för det kostade oss ingenting för dyrt var det det tycker jag verkligen.. En biljett 30 kr, eller 7 biljetter för 150 kr..
Vi hade ju sån tur att brorsan har ju jobbat på Berglunds Tivoli när man var yngre och det är fortfarande samma ägare som då, så det var gratis allt förutom lotterierna. Så vi var där från kl 12.00 till kl 16.00 och då var det jätte svårt att få med sig tösen hem kan jag lova för hon skulle stanna och åka mer.. Men mamma orkade inte mer..
Sen kan jag ju säga att jag var helt slut på söndagen..

Men nu ska jag ta och hoppa i säng så jag orkar ta mig till jobbet i morgon, och jag hoppas jag får sova lite bättre i natt, men det är väl inget jag kan räkna med.

Kram på er och ha en toppen dag/kväll..
*Camilla*

1 kommentar:

Anonym sa...

Go förmiddag vännen!
Man blir sååå glad då man kikar in hos dej, dels för din söta överskrift som jag verkligen gillar men sen för att se din sötis dotter! Hon är verkligen ett charmtroll.
Hoppas att du får en riktigt avkopplnade och skön valborgs helg och får vila dej från arbetsträningen ett par dagar för jag förstår att det är jätte tungt! Men du är så duktig och kämpar ju på så bra!
Stoooor kram till dej!