torsdag, mars 16, 2006

Ååå det närmar sig ..

Ja det börjar närma sig.. I morgon bär det av..
I går kom biljetterna till melodifestivalen jag vann på
Folktoppens hemsida.. 2 biljetter till genrepet av finalen.. Ska bli jätte kul..

Patricia ska ju få följa med och hon är i extas i stort sätt hela tiden..
Hon ska få vara ledig från dagis i morgon så att hon inte blir allt för trött, men det tror jag inte att hon ska bli men ändå..

Så i morgon ska vi ta det lungt , kolla lite på någon film på dagen och vila men sen runt kl 17.30 bär det av.. Vi tar pendeltåget in till nya stationen Årstaberg sedan blir det tvärbanan.. Det blir nog en riktigt jobbig kväll för mig, men jag får ta det lungt så ska nog allt fixa sig.. Först och främst ska vi åka kommunalt utan "hjälp", sedan ska vi och några tusen till vara på Globen i några timmar..
Men det är skönt att brosan slutar jobbet runt samma tid som det är slut så han hämtar upp oss ochvi får åka bil hem.. Det ska bli skönt..

I dag har jag inte gjort många knop här hemma mer än haft tvätt stugan mellan 14-18..
Det är så skönt att få bort allting på en gång men vad jag hatar att behöva lägga in allt i garderoberna sedan..Kan säga så mycket att jag fortfarande inte gjort det och kl är nu 20.15..
Men det kommer, tvätten springer ju tyvärr inte in i garderoben själv..Vilket jag hemskt gärna skulle önska ibland..

Nu ska jag ta och kika på tv en stund innan det är dags för sista rundan med hunden..

Ska försöka smuggla med mig kameran in på Globen i morgon och se om jag inte kan ta några bilder närvi är där..

Men ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs..

Kramis på er mina vänner..

*Camilla*

3 kommentarer:

Mindi sa...

Hoppas att ni får en helt underbar kväll. Vi räknar med rapport sedan... ;) Jag är allt lite avis på dig men hoppas få gå på det nästa år i stället.

Du är så duktig som GÖR detta trots att du har jobbigt med sånt. Jag är stolt över dig. :)))

Vad otroligt söt Patricia är!!! Jätte fint kort. Vad är det för tuff "kappa" hon har? Var har du köpt den?

Kram kram kram!

Anonym sa...

Ni har säkert en underbar kväll:) Du måste berätta allt!

Anonym sa...

Å vad du är DUKTIG och stark som gör detta trots att du mår som du mår, jag håller verkligen tummar å tår att du får en kanon trevlig kväll och som du säger så kommer du säkert att fixa det galant då du har så trevligt sällskap med dig.

Ha en RIKTIGT super mysig kväll och så vill vi höra allt sedan om vad du tyckte om alla detaljer! Hur söt är Magnus C egentligen i verkligheten? har Carola några rynkor? hade Alexander Bard kortbyxor? och hur cooola ver "pudlarna"? etc etc.

Stor KRAM från Eva