lördag, november 05, 2005

Nu var det dags igen..

Ja ha det var verkligen ett tag sedan jag skrev, men vi har haft ett litet sjukdoms fall här hemma av vattkoppor, så mina dagar har gått till att ta hand om en uttråkad liten tjej.. Som tur var så fick hon ganska lindrigt med prickar inga större besvär alls.. Hade bävat för det värsta, men hade otrolig tur..

Idag har vi varit på gravarna och fixat med krans, ljung och tänt ljus.. Såna här dagar tycker jag det är lite jobbigt, saknar mamma som mest då, ja födelsedagar och julen är ju inte heller så lätt, men just sådana dagar är oerhört jobbiga då gårjag gärna undan ibland och gråter en skvätt ochtänker på mamma, har nu tänt ett ljus även härhemma för hemma så jag ska snart gå och sätta mig och mysa med en liten titt i gamla fotoalbumen och minnas men tänkte jag skulle försöka uppdatera här lite..


Har nu försökt få in en massa bilder men det vill sig visst inte, får testa lite senare.. Trissa hojtar som vanligt efter mig nu..

Kramis så länge..

Inga kommentarer: