måndag, oktober 10, 2005

Oj vad länge sen det var..

Ojoj det var inte igår jag skrev senast, men det kommer nog att vara så här för mig,
det kommer gå upp och ner det är väl något jag och ni som läser får räkna med..

Vad har hänt då sedan sist, ja inte mycket egentligen, bara att jag som vanligt varit lite nere med vissa mellanrum och då jag inte varit det ja då har jag försökt ta tag i allt här hemma,
med städning och sortering av kläder och skåp över huvudtaget,det behövs ju göras i bland..
Ska försöka få ut lite på Tradera här i veckan om jag får ork och lust.. Det har ju blivit en del saker som kommit fram nu när man gått i genom över allt, kanske man kan tjäna en liten hacka på allt jobb man gjort också vore ju kul..

Annars då , ja i morgon är det dags igen för besök till läkaren med Patricia för hennes mage, men vi får väl se om vi kommer i väg för i dag när hon kom hem från gymnastiken så klagade hon på ont i pannan (vilket var ont i huvudet) och sen kollade jag och hon hade feber 38,5 och ja hon måste vara väldigt sjuk eller början till att bli väldigt sjuk för klockan är nu 19.30 och hon sover redan, händer väl ALDRIG annars..
Så ja vi får väl se hur det artar sig över natten om vi kommer i väg eller ej..

Ja sen måste jag ju berätta att jag har vunnit , ja ingen stor vinst men i alla fall;
20 gratisbilder för framkallning, jättekul.. Så i morgon måste jag kolla igenom alla bilder jag vill ha till framkallning sen skicka in 20 st och vänta på dom i brevlådan..

Ja sen har dom nu ringt från Försäkringskassan och vill ha ett möte med mig, det börjar väl bli dags för att planera för arbetsträningen, jag vet inte, men efter att hon ringde fick jag en liten ångest attack, Jag vet att det är dags men det känns inte bra än, så jag vet inte hur det blir men ett möte ska väl inte göra saken värre ,eller.. Tur är att jag ska till psykologen innan jag ska på mötet så vi kan prata lite över hur vi ska göra och hur och när jag ska räkna med på ett ungefär det blir dags för arbetsträning.. Hon som ringde verkade väl inte så jätte förstående om min situation så det var väl det som gjorde att jag fick en ångest attack , hon pratade om att det inte är bra att vara hemma så här länge och att det är svårare att ta sig tillbaka till arbetslivet omman väntar för länge, som om inte jag redan vet det och sa det även innan till henne men hon ville väl på peka lite extra eller jag vet inte, hon kanske missförstod mig på vissa saker.. Nåja vi får väl se den 21:a ska jag dit i alla fall..

Jaja det var lite från mig idag, ska försöka mig på ett inlägg i morgon också , det tar ju inte så lång tid egentligen att skriva, men ibland får man ju inte ha datan själv utan vi är ju 3 st som vill leka med den varje dag..

Ha det gott nu och ta hand om varandra.. .

Kramis Camilla

5 kommentarer:

Mindi sa...

Hej vännen!

Jag önskar sååå att det var min Hello Kitty figur det där... en sån skulle man ha stå ute i trädgården. :) Men det var en bild jag hittade på någon japansk sida när jag surfade... tyvärr.

ja jag kan varmt rekomendera Dinseys Prinsessa klubb! Jätte roligt för de små tjejerna... fast min stora tjej är såååå avundsjuk på paketen så det passar även de lite större.

Jag förstår att du känner oro och får ångest ..... tänker på dig!

Stooooooooor kram från Mindi

Mindi sa...

Glömde skriva... nu har jag länkat till dig. :)

Kraaaaaaaaaam

Sandi sa...

Åh, jävla kärring från Försäkringskassan!
Jag blir sååå-å galen på oförstående människor.
Skickar över lite styrka till dig nu den 21:e!

Hoppas Trissa kryar på sig snart!

Kram
s a n d i

Mindi sa...

Hoppas att allt är bra vännen! Saknar uppdatering ju........ ;D

Stor varm kram från Mindi

AnnaHanna sa...

Hellooo!
Har du vunnit? Vad roligt!
Även en liten vinst är ju otroligt uppiggande - jag t ex vinner nästan aldrig nåt så när det händer blir man ju jätteglad för minsta lilla onödiga sak.
Hoppas allt är bra - läste att du blivit av med alla mail. Trist - men det kommer nya :-)
Kram //Anna