tisdag, september 13, 2005

Måste testa och se hur det går !!

Ja ha då har även jag fallit för grupptrycket och skaffat mig en liten blogg,
tyvärr får jag som många med mig inte till det som jag vill ha, men med lite bråk och mycket tålamod ska väl även jag få till det någon dag..

Har idag faktiskt inte gjort så mycket som jag egentligen hade behövt göra mer än att jag kom iväg och köpte en liten present till lilla Noelia som i dag blir hela 1 år, kan inte fatta vart tiden tar vägen tyckte det var i går som Pia ringde och sa att det blev en liten tösa bit.. Men men i dag är det 1 års kalas och vi ska dit, ska bli jättekul har inte sett henne på hela sommaren våran tid har inte passat ihop med varandras helt enkelt.. Men nu äntligen ska vi ses, Patricia hon har tjatat hela sommaren om Nathalie och Nellie så nu får hon också träffa sina vänner och jag min..


Nåja nu får vi se om det hela kommer fungera för mig och om jag förstår mig på hur det fungerar med bloggen, så den som väntar på något gått lär får se..

Åter kommer med mer om hur dagen går senare, nu ska hämtas busfrö på dagis och ut med busvoven..

Kramis Camilla



Inga kommentarer: