torsdag, september 15, 2005

Ååå en sån dag igen, bläää...

Då har det gått ett par dagar sedan sist..
Kan ju berätta att vi hade jätteskoj på kalaset och oj så stor hon blivit lilla Noelia..
Och det var jättekul att träffa Pia igen.. Har ju gått ett par månader sedan sist..
Och Patricia ville aldrig gå därifrån hon lekte och lekte med Nathalie och Nellie och hade det så kul.. Det var endel folk där ,några somjag inte kände och sen några bekanta ansikten, fick se 2st bebisar som var 2 veckor gamla, ja inte tvillingar utan det skillde 3 dagar mellan dom , såååå söta såå. Man blir riktigt bebissjuk när man ser dessa söta små individer..
Men än är det inte dags här igen.. Nog för att jag skulle vilja ha ett litet syskon till Trissa men vill må lite bättre först..

Igår hade jag en stor tvättdag, började i tvätt stugan kl 10 sen fick jag inte färdigt förrens ja den sistasaken hämtade jag kl 18, då Nixon bus protesterade mot mig och kissade i min säng närjag var ner till tvättstugan under förmiddagen, så både täcke ochmadrass fick bli tvättad, tur att Cornelia och jag tvättar samma dag jämt så jag kunde tvätta upp det som behövdes..
Ja efter det hade jag ingen ork till något annat så det blev till att bada Trissa och sen försöka få henne att somna tidigt, själv somnade jag inte förrens kl 24 som vanligt..

Så idag MÅSTE jag städa här hemma, men har en sån dag då jag känner att ångesten kommer smygande och jag känner mig deppig, vet inte om det är pga avvädret eller vad, känner mig bara TRÖTT och åter TRÖTT.. Men om jag inte städar så vem ska göra det då, INGEN... Och visst känner jag mig bättre då jag har det rent och frächt runt mig, men ååååå vad det är jobbigt att börja och ta första steget..
Så det är väl bara att ta sig i kragen och börja......

Får väl skriva mer senare, då jag förhoppningsvis har mer att berätta och mår tusen gånger bättre...

Kramis på er Camilla

Inga kommentarer: