tisdag, juni 30, 2009

JAG GLÖMDE JU !!!!

Hur kan jag vara så dum.....
Med på min semester och ja i stort sätt allt det jag ska göra med familjen i sommar ska ju min kära bror också följa med på...
Han ska med till syrran i Småland, Ett besök på Cloetta fabriken,Ett besök på Gröna Lund, Ett besök på Skansen och En liten dagskryssning ja sen ska han väl med till stranden han också. Hur kan jag glömma att skriva det i mitt förra inlägg, det vet jag inte.. Men det gjorde jag ju..

Men nu fick han ju ett helt eget inlägg på grund av det..
Hihi nu borde han väl bli glad...

Eller vad säger du brorsan.. Förresten , vad snygg du är på bilden..

Kramis lillsyrran

2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad roligt att kika in till dej och ha flera inlägg att läsa ikapp med. Alla foton är så fina! Er Midsommar ser ut att ha varit toppen, trots regn! Patricias kalas låter som en lyckad kväll, Tacos är MUMS! Och du, vad FIN swap du fick! Kul att se "Fammo" med, barnen är lika henne. Vad mycket ROLIGT ni ska hitta på i sommar!!!

Sköt om dej vännen & Njuuut nu av din ledighet!

KRAM från Eva

andi sa...

Hejsan! Tittar in till dig via Mindis blogg. Jo är det inte så att vissa personer är så självklara så man glömmer bort pga det? Jättefin blogg :)
Hoppas ni har en skön sommar!

Kramis Andi