måndag, januari 07, 2008

Disney on ice och smått o gott

Hej mina kära vänner !!

Ja nu har vi varit på Disney on ice och kikat om det är någon som har kanske läst det i gästboken.. Det var jättemyssigt och roligt, till och med Sebastian var helt begastrad av föreställningen. Var lite orolig för innan vi kom dit hur han skulle vara, hade till och med planerat att jag skulle få gå ut och vandra längs Globen med honom och brorsan sitta med Patricia och titta, men tji fick jag, i knät på mig satt och dansade en super glad kille och var hur tagen som helst av föreställningen. Så kul så..
Patricia tyckte till och med att den här föreställningen var bättre än förra årets. Här i alla fall har jag lagt in några bilder, men jag förvarnar redan nu att det var himla svårt att få till bra bilder, det var ju så mörkt och blixten räckte ju inte så längt, sen har jag inte lärt mig min nya kamera riktigt än...
Men men här inne finns bilderna:klick ...


Sen tänkte jag att ni kanske vill se vad duktig vår lille kille har blivit här hemma, så jag har lagt in ett litet klipp på honom när han är ute och går..
Har tagit bort filmen just nu, men vill ni se den så hojta till så skickar jag den till dig..


Vill ni se lite mer bilder på barnen så kika in
här. Inte så många men några blev det...

Nu ska jag inte uppehålla er mer, utan jag ska ta och stryka mina gardiner och byta ut julen då jag i går städade bort det mesta av den, men gardinerna hann jag inte med det får bli idag..
Än så länge sover pajas och Patricia är hemma hos sina kompisar, så jag har lite lugn och ro, tills det är dags för busen att vakna ingen, då blir det andra bullar här hemma..


Kramis på er nu mina vänner och ta hand om varandra..

4 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

HEJ Camilla! Vad trevligt ni verkar haft det!! Vi har aldrig varit på det men nästa år skulle jag vilja gå!! Stor din lille kille blivit :) Många kramar Maria

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad söt han är din guldklimp! och storasyster med.
Disney ser ut att ha varit hur underbart som helst! Förstår att båda gillade det.
Jätte fina foton Camilla och tack för att du delar med dig och visar oss!
Va rädd om dej vännen!
Stor KRAM

Mindi sa...

Så roligt för er och så mysigt ni ser ut att ha haft det. Lite ledsen är jag allt eftersom det inte blev något Disney on Ice för oss i år.. Men nästa så. ;)

SÅ söta de är dina barn. :)

Kramis
M I N D I

Mormor S sa...

Ja mindi är duktig på datorer och bilder.
Vilka gulliga barn du har och vad duktig den lilla var att gå runt Vovven ville gärna vara med han också. Du har också en jättefin katt som såg ut att ha det mysigt värre.
Ha det bra!!