torsdag, mars 01, 2007

Ännu ett år har gått...

Hej mina kära vänner !!!

Först vill jag tacka för de uppvaktningar jag fick i bloggen i går då jag blev ännu ett år äldre..
Tänk att man måste gå och bli äldre och äldre, fast man får väl vara glad om man då också blev klokare och klokare för varje år som går.. Eller vad säger ni??
Man lär sig alltid något nytt för varje år,tycker jag och det hoppas jag att man på något vis kommer ihåg att dela med sig av till sina barn och efterlevande..

Nåja inte så sentimentalt ville jag att detta inlägg skulle bli.. Men men , nog känner man allt att man måste nog börja ta vara på tiden och försöka göra det bästa av den och den tid man har kvar.. För man vet aldirg när något händer..

Tänkte jag skulle börja med att visa er lite bilder på lite av det jag fick i går på min så kallade "stora dag".. Om ni vill se förståss..




Börjar väl med att suckta er lite med min hembakade (vilket absolut syns) tårta..
Tur den blev uppskattad i allafall..


Här är några av presenterna jag fick, en jättefin Orrefors skål av min vän Pia, en liten kruka men krokus i och det JÄTTESTORA kortet av mina bröder samt en fin ljusbricka av min vän Cornelia..


Denna fina kruka med "gräset" i av 2 av mina arbetskamrater, jättefin i verkligheten..


Denna superfina bukett kom med bud till dörren och den var från min kära vän Marie
Du är toppen vännen !!


Sen fick jag även denna bukett med bud frånmin kära syster med familj i från Småländska skogarna.. Super duper mycket tack syrran..


Så här trött blir man efter att mamsen firat kalas hela dagen att man somnar i soffan till sin favorit film Barbie..

Ja det var lite om vad jag fick, dagen firade jag hela dan , det kom folk hela dagen, från kl 11 på morgonen till 18.30 på kvällen.. Jobbigt men skönt ändå, för då fick man tid att prata med alla och ingen blev bort glömd..

Ja annars vad händer?? Jag kan ju berätta att det gick bra hos läkarn, han såg direkt på mig när jag kom hur skut jag var ochsa att detta leker vi inte med utan nu är du hemma tills det blir dags för liten att komma..Och jag kan lova att det kändes skönt.. Nu har jag tid att slappna av och bara fokusera mig på förlossningen som komma skall om 39 dagar eller där omkring..
Till och med försäkringskassan förstod att det inte gick att fortsätta min rehabilitering mer utan vi får se när jag har varit mamma ledig färdigt hur allt ser ut och hur jag mår då om jag kan börja arbeta eller omdet blir arbetsträning till en början eller hur vi lägger upp det..
MEN det är flera månader dit och nu ska jag fokusera på att allt ska bli så bra som möjligt här hemma med liten och busfia som ska börja förskoleklass till hösten..


Här kommer en ny magbild för er somär nyfikna också..

Lilypie Expecting a baby Ticker


Hoppas ni kan se hur magen vuxit, kortet blev kanske inte det bästa den här gången, men men den växer och frodas som bara dennu känns det som , och livligt i magen det kan jag lova er att det är.. Ska till MVC i morgon och får väl då reda på hur allt ligger till igen med hjärtljud och vikt osv.. Åter kommer efter jag varit där..

Många Bamse Kramar på er mina vänner..

3 kommentarer:

Mindi sa...

Vad FINA blommorna var.
De var du värd. :))))


Stooooooooooooooor kram
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å vad GLAD jag blir för din skull Camilla på alla sätt! Vad SKÖNT att det löste sig så bra med doktorn, försäkringskassan och allt. Jag är så glad att du får lugn och ro nu, det behöver du verkligen.

Sen blir jag ju så GLAD för din skull för alla fina gåvor du fått! Jag säger som mindi, allt det är du så väl värd!

Vilket gulligt foto på sötisen i soffan ;) och vad fin babymage du har! Nu är det snart dags! Å så spännade!

Sköt om dej vännen!

BAMSE KRAMAR från mej

Fotograferande Maria sa...

Hej Camilla! ÅH vad roligt att di blev så uppvaktad på din dag! Du mäste va en bra vän. Härligt. Så fin mage du fått u. OCH SÅ SKÖNT att du får vara hemma till bebisen kommer. Snart har du en liten "goding" hemma precis som jag. KRAM