måndag, december 11, 2006

Måndag !!

Hej alla vänner!!

Tänkte jag skulle visa lite bilder av vad vi har haft för oss senaste tiden..
Har inte "ork" att skriva såmycket i dag men visa lite bilder är inte fel det heller tror jag..


Här är vi på bio med Majia och hennes mamma, vi hade fått fribiljetter till "Bortspolad", och jag kan lova att den var jätterolig att titta på..

Här är Patricia en sväng ner till badet vi gick dit med hennes "pojkvän" Oliver och hans mamma, och jag kan lova Patricia är rena fisken i vattnet..

Baka pepparkakor det är något som Patricia tyckter är superskoj, så det har vi gjort en gång redan, nu väntar bara pepparkakshuset för i år.. Vilket vi alltid bygger på Lucia..

Köpte hem en ball med toapapper och den var ju Nixon tvungen att testa, och klart jag måste vara framme med kameran då..

I dag har Patricia varit hos frisören och se så fin hon blev när hon kom därifrån.. Så lockig och söt.. Ja det är inget som är permanent men roligt och fin blev hon.

Sen måste jag ju visa er mina nya gardiner jag sytt till sovrummet.. Riktigt juligt blev det tycker jag.. Köpte hela uppsättningen för 150 kr, sen fick jag sy själv då men det gör inget. Lite skoj att få lite nytt till jul där inne också.. Det är små guldstjärnor i kappan sen enfärgat på längderna, men det syns inte så bra kanske.. (Lite fula fläckar från kameran bara)..Ja det var lite bilder från oss här hemma, ska försöka få till en ny mag bild snart också, måste bara få lilla donnan att hjälpa mamma med kameran, hihi.. Inte för att jag tycker den växt så värst mycket men lite större har den nog blivit..

Kramis på er nu mina vänner och ta hand om er..

3 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Hallå goa vännen och vad skoj med så mycket fina foton!
Hon är söt som en Prinsessa din gulliga tjej! Förstår att hon var stolt över lockarna i håret :)
Vad flitig du är med att sy gardiner, jätte fina! Är det månne dags för att "boa" nu :)
Hoppas ni har en riktigt skön vecka, trots det trista vädret och du jag har snackat med vädergudarna och de har lovat snö till er med nästa vecka *håller tummarna* Men så länge får du njuta av snön från mer snö foton i min blogg :) Sköt om dej!
STOOOOOR KRAM från Eva

Mindi sa...

Åh sån söt liten sessa du har. Kortet på henne med lockarna är sååå gulligt. :) Så stor hon har blivit! Jag köpte en sån där allt-i-ett grej till tjejerna i måndags.... med krustång, platttång, spiral osv osv. Det var en PHILIPS och jag tycker ju att den skulle vara bra men den blir inte så där jätte varm så håret håller sig inte så länge. :( Så jag tror nog att man bör satsa på något "dyrare" nästa gång. :(

Stor kram
M I N D I

netha sa...

Tösa din är så fin och jag bara älskar hennes glada smile och röda hår, en kombination som är så fin.
Fina gardinerna blev då, riktigt fina, kul med nytt.
Ha en bra jul min vänn, njut och klappa magen.
Kramis