lördag, januari 14, 2006

En solig dag..

Idag känns inte som en kul dag, har inget in planerat och har absolut ingen fantasi alls, var ut med hunden i det underbart fina vädret som är och funderade på vad man skulle hitta på idag, men kom inte på något alls..

Just nu sitter Trissa och tittar på filmen om henne själv när hon var liten,
filmen som går varm här hemma, tjejen måste vara riktigt egen kär som gillar att titta på sig själv så mycket, näää jag bara skojar. Hon verkligen gillar att se hur och vad hon haft för sig när hon var liten, frågar mig om allt som händer och vad jag gjorde och sa då..

Men tillbaka till dagen, vet inte vad man ska hitta på solen skiner och det är en jättefin vinterdag ute..

Såg att isen låg kvar på fotbollsplanen när jag var ute med hunden, kanske man ska ta en sväng dit med Trissa hon älskar ju sina skridskor..

Eller göra som brosan just ringde om ta en sväng till Sjöhistorisa där dom hade en utställning för barn att leka i.. Jaja vi får väl se vad vi hittar på..

Kanske en sväng ut i pulka backen, det är väl bäst att passa på att ta vara på snön de dagar den får ligga kvar.. Men vet ju inte när den försvinner helt och om det kommer komma någon mera snö den här perioden..

Så lite varmchoklad och limpsmörgåsar sen ut i kylan och solen..

I kväll ska jag försöka få ut lite saker på Tradera om jag får tillfälle att sitta vid datan, gubben lägger ju beslag på den så fort han får tillfälle och sen är den upptagen tills det är säng dags..

Men får jag inte ut sakerna i kväll så blir det i veckan .. Har massor som ska bort..

Men men nu hoppas jag att ni alla får en toppen dag med massa roligt inne håll , ni får väl veta vid ett annat tillfälle vad vi hittade på en solig dag som denna..

Kramis på er så länge..

1 kommentar:

Mindi sa...

Blir avis på dig som bor så centralt som kan hitta på en massa skojigt bara så där.... men, men. ;)

I helgen tänkte vi också åka skridskor på isen de har spolat på stora tjejens skola.

Ha det så jätte gott vännen!