onsdag, februari 10, 2010


Idag har jag blivit tvungen att stanna hemma från jobbet, jag har fruktansvärd huvudvärk och mår lilla. Förmodligen någon slags migrän. inte skönt alls kan jag lova.. Tyvärr har vi mycket på jobbet och det känns inte alls kul att behöva lägga över det på mina kollegor men vad ska man göra när man knappt kan röra huvudet utan att det värker.
Blir det inte bättre får jag nog ringa min läkare och få några andra tabletter än dessa receptfria som finns.
Har nämligen börjat få ont i huvudet nu flera gånger de senaste 6 månaderna.
Men det är väl all stress som jag känner, förr satte det sig i magen eller på psyket men nu i huvudet. Nåja det går väl över det med..

Ska i alla fall försöka ta mig till tandläkaren med Sebastian i kväll hans första besök, han är riktigt spänd inför det och detär jag med, har sååå svårt att få borsta tänderna på den envisa lille "mannen" så jag hoppas inte det är några hål dom hittar. Men när jag tittar på hans tänder, så tyvker jag dom ser riktigt fina ut, har haft barn på dagis som har haft hemska tänder och det vill jag inte att han ska få. Kanske hjälper det om tandläkarn säger till honom hur viktigt det är att mamma hjälper honom med borstningen. Han vill vara stor som Patricia och klara allt själv, men det går ju inte alltid. Nåja jag rapporterar väl tillbaka sen hur det gick.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen sväng och se om huvudevärken vill ge med sig lite, hoppas det.

Kram på er alla mina kära vänner..

1 kommentar:

Mindi sa...

Usch din stackare. :(
Huvudvärk är hemskt!!!!!!!! Hur gick det sen? Gick det över? Och hur gick det hos tandläkaren med den söta lilla gossen? :)

Stor kram
M I N D I