lördag, juli 11, 2009

En Gratis Fotobok kanske ???


Vilken tävling!!

Tänk att Fuji ger bort en gratis fotobok till person som har en blogg eller hemsida och som skriver om fotoboken med minst 100 ord på sin sida.. Det är ju bara för perfekt..

Klart man måste vara med...
Jag har länge tänk jag skulle göra en fotobok om mitt år då jag bodde i USA de bilderna ligger fortfarande kvar i lådorna och inget har jag gjort av dom, nu skulle jag ju få en stor chans att få visa dom i en fin bok för alla som kommer förbi, eller varför inte en bok till mina barn om deras första år här i livet, eller en bok om mitt eget liv, men alla de bilder man har kanske kan man äntligen få igång något av de projekt man har i huvudet nu när man får en fotobok från fuji..
Vill du också ha chansen att få en fotobok?
Läs om det på den här på fujidirekt sida..
Kramis och lycka till alla mina vänner


3 kommentarer:

Mindi sa...

Har ni kommit hem? :)
Nej nej... jag har inte varit till LIDINGö utan bara handlat på nätet. ;)

Kramis
M I N D I

Mindi sa...

Hoppas att det gick bra på CLOETTA och ställena där runt omkring? :) Har kikat in till MIA och sett lite bilder i alla fall. :)

Kramis
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Go kväll vännen!!!

Hoppas du mår bättre idag & att du får njuta av solen!

Vi får planera in en rejäl tjejträff framöver, mådde inte helt okej i somras... men nästa gång tar vi igen det!

Hörde att din syrra vill läsa min blogg. Du kan väl maila min adress till henne eller så mailar du hennes till mej ;)

STOOOR varm kram från Eva