söndag, mars 29, 2009

TUSEN TACK VÄNNEN !!!!

Ååååå titta vad fin min blogg har livit idag ...
Hon är allt för goood allas vår Mindi..
TUSEN TACK VÄNNEN !!!!

Jag vet att det varit rätt tyst från mig ett par veckor nu, men vi har faktiskt hållit oss friska så jag har varit och jobbat sen har jag varit helt slut när jag kommer hem på kvällarna.
Och helgerna går åt till att stå i tvätt stugan och sen har Patricia varit på det ena kalaset efter det andra.
Förra söndagen var även Sebastian bjuden på ett av kalasen det hölls på Lekslottet och våran snart 2åring var helt galen där han verkligen hade jätteroligt och var helt tokig när han åkte det ena efter det andra. Så dit måste jag gå fler gånger med honom..

Sen har jag haft storstädning här hemma också eftersom det för det första är snart 2 års kalas här hemma sen nalkas det ju påsk också.. Då är det skönt om man får ha det lite fräscht runt omkring sig.. Men jag önskade att all snö hade försvunnit och att dom sopat upp allt grus ute, för även fast jag dammsög i går och torkade golven känns det som det är lika mycket grus inne nu igen, JAG BLIR GALEN !!

Men men jag vet i allafall att det är någorlunda fräscht härhemma nu..


Nu ska jag passa på och kika lite på tv:n medans lilleman sover (tror han börjar bli sjuk igen, han hostar och hostar som bara den) och Patricia är på kalas.

Kom precis upp från Tvättstugan där jag har tvättat 6 stora maskiner tvätt, så jag får slappa en stund nu..

Men TUSEN TACK IGEN MINDI ..

Och Kramis på er alla goa vänner...

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åååh så fin din blogg har blivit, hon är enastående vår egen lilla "mindi".
Tack för senast förresten.
Hoppas ni håller er friska nu så du får jobba en hel månad.
Jag har också anmält mig till påskswapen hos mindi.
Kram Syster Yster.

netha sa...

Här vad det somrigt och såå underbart fint.
Hon är bara så duktig.
Ja här är det med så däringa jobbigt och rörigt, lågt och ingen energi, du vet, bara så däringa alldelels trist. :-)
Men jag kommer nog igen.
kramis

Mindi sa...

Vassego. :)
Förstår att du är glad att slippa jultomten nu. ;)

Kraaaaaaaam
M I N D I