söndag, januari 20, 2013

Röjar Ralf på Biograf Park


I dag gick vi på förhandsvisning av filmen Röjar Ralf som Mgroup PR & Event anordnade på Biograf Park.
Det var något som barnen har sett fram emot i flera dagar..
Vi bjöd med Patricias kompis Carolina i dag eftersom Sebastian haft en kompis med när vi såg Tigers Film.

Här sitter dom förväntans fulla barnen och väntar på att filmen ska börja..

Filmen var faktiskt riktigt bra.. Den handlar om Röjar-Ralfs längtan efter att vara lika omtyckt som sitt spels perfekta hjälte – Fixar-Felix. Problemet är att ingen tycker om en skurk. Men de älskar hjältar…
Den handlar om att alla spelarna i videospelsvärlden kommer till liv om nätterna, den handlar om gott och ont och om hur skurkar också vill bli hjältar och har känslor..

En bra film med ett fint Tema genom hela filmen tycker jag.. Barnen gillade filmen också jättemycket.
 
Här står dem nu efter bion med varsin liten Goodie-bag som dem bjöd alla barnen på.

Ja förutom att dem innan filmen bjöd på Ramlösa med Kiwi smak, faktiskt rätt god jag som inte brukar gilla Ramlösa, sen Festis till barnen med smultron smak även den blev poppis och godis från Haribo..

Så nöjda barn kan jag lova att det var..

Vi avslutade dagen med ett besök på McDonalds för magarna var lite hugnriga efter bion och eftersom vi inte hann med någon lunch innan bion.

Men jag kan ju lova er att jag hade nöjda barn med mig hem sen.. :-)

Nu ska jag ta kväller och sätta mig i soffan för att kika på tv en stund innan alla kvälls bestyr ska göras och ungar slängas i säng.. För det är ju en ny vecka i morgon och nya äventyr som väntar..

Jag ska på en heldags föreläsning på Tisdag ( ser fram emot det jätte mycket) Om Digitala verktyg i Förskolan.. Ska bli jättespännande..

Så natti natt och Massa Kramar till er allihop

Inga kommentarer: