fredag, november 12, 2010

Jaaaaaaaaaa Äntligen dags !!!

Hej Gott Folk !

Nu äntligen är det dags, det jag har väntat på i nästan 1 års tid nu...
JULSWAPPEN som allas vår kära Mindi annordnar varje år är i gång igen..
Och jag har precis fått reda på VEM jag ska vara tomte till..
Blir nog lite svårare i år då den jag fick är någon jag inte känner Exakt lika väl som jag kände Eva som jag var tomte till förra året eller göra jag, (blink blink) men det ska nog gå bra ändå..

Har handlat lite mer än hälften av mina paket redan så nu ska jag bara luska lite i vad min vän gillar och önskar sig så ska vi se om jag hittar något mer till henne...

Det är alltid sååå roligt att vara med och följa alla på Julswappen, vad alla har köpt och vad alla får för roligt i sina paket..
Det jobbigaste är väl att slå in paketen innan man skickar iväg dom , men det är också skoj i och för sig.

Nu ska jag gå och kika på Criminal minds sen är det nog sängen för hela slanten, i morgon är det konståkning för dotra igen sen blir det nog mest att slappa, är helt slut efter ett par intensiva veckor på jobbet, håller på att fixa med jobbets hemsida sen har vi även en massa annat på jobbet som händer så det är jobbiga veckor ibland..
Ja just det fick reda på min löneförhöjning i går, rätt ok höjning, fast visst hade jag önskat mig lite mer, men det kanske jag får i april då det ska vara en ny till.. Håll tummarna.

Kramis på er nu alla goa vänner snart skriver jag igen..

7 kommentarer:

Maritha sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maritha sa...

Jag har oxå fått reda på vem jag ska vara tomte till. Mina paket är nästa klara och inslagna men funderar på om lådan räcker...får pyssla så det får plats. Ska bli så roligt att få se vad alla får eller hur.
Kram

Sanna sa...

Ja det är superkul nu att man fått reda på vem man skall tomta för..ser fram emot att få läsa presentationen på "vår" bloggsida sedan så man får lite tips inför dom sista presentinköpen.. =)

Hoppas du får en toppenhelg!
Kraaaaam
Sanna

Unknown sa...

Jaaa äntligen säger jag me :) Är runt och kollar runt lite.... vem vet kanske är det du som kommer att få mina klappar snart .....
Kram

lolla sa...

visst är det kul med swappen,
jg har handlat ganska många paket till min vän,,ska slå in dem till helgen tänkte jag....
kul att kika runt hos er alla, man får en massa nya bloggvänner åxå.
kram lolla

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej
Kollar runt hos alla julswappare!
Hälsningar Helena

Anonym sa...

Ja visst är det skoj vännen. :) Jihooo! NU är din syrras klar... hoppas att hon gillar den. Den blev enkel men också enkel att ändra om och när hon vill det. :) Ska ta itu med din nu... men det får bli i kväll. ;)

Kram kram
M I N D I