måndag, maj 17, 2010

Helgen som passerade !!

Tänk vad fort helgen gick ändå var man ledig i hela 4 dagar.. Kan inte fatta att det redan var måndag i dag.

Vad har vi gjort då jo vi har tömt och tömt Patricias saker, hon ska få ommålat och nya möbler till sig så innan det kan bli av har vi tömt och rensat alla hennes saker och slängt MASSOR..
Men en sak undrar jag över, någon som vet vart man kan skänka iväg en massa gosedjur? Vi har 2 svarta sopsäckar fulla OM INTE MER, det finns massa i förrådet också. Lite har jag försökt sälja på Tradera ja inte till någon större lycka ja förutom en av dom då vill säga.. (se förra inlägget).

Vore ju bra om man kunde ge bort dom i stället för att slänga tänkte jag.

I lördags så tog vi fika med oss och for iväg till Skanssundet och fiskade Strömming..

Det var Pappa, Patricia och Sebastian som fiskade mest, ja ena brorsan också men han fick inte vara med på bild, hihi..

Patricia hon fick upp några stycken hon och ville visst testa äta på engång, eller vad tror ni?

Sebastian han fiskade vi vattenkanten, ja han trodde han fiskade, ingen krok eller så på men fiska gjorde han,hihi..

Små båter fanns det gott om ut efter bryggan men även en och annan stor passerade också.

Efter vi fiskat for vi hem och vi hade bestämt med Mia innan att vi skulle grilla det var ju sånt underbart väder i lördags.
Så med en massa mat på grillen kurrade magarna gott efter en sån heldag ute vill jag lova.

Sen i dag måndag ja då blev det till att vara hemma för mig då jag hade dunderhuvudvärk och kände mig allmänt häning, så hemma i morgon med och hoppas det går över till på onsdag.
Ha nu en toppen dag och hoppas vädret håller i sig nu som det är, för visst är det UNDERBART..

Kramis på er allihop..

Inga kommentarer: