lördag, november 14, 2009

Julswappen....

Ja nu har det äntligen börjat, vi har fått reda på vem av de 26 tomtarna som vi ska vara tomtar åt. Alla har börjat presentera sig på JULSWAPP SIDAN för varandra så att vi ska lära känna allihop. Men det som är mest spännande är att klura ut vad man ska köpa till sin tomte för att det ska passa just den man fått. Ja det blir en spännande tid framöver med mycket hemlighetsmakeri.
Jag är så glad att allas vår MINDI har den ork och lust att fixa detta till oss vajre år..
Tack så hjärtligt vännen...

Nu ska jag hoppa i säng för det finns en annan dag i morgon med..

Kramis på er alla där ute i cyber space..

6 kommentarer:

Vida sa...

Du och jag delar samma dröm, att simma med vilda delfiner.. om en vecka åker jag till Hawaii och gör just det. Jag har velat göra det så många år och nu blir det äntligen av...

Kramar från Liv som tycker att det är så kul med alla hemliga tomtar som tassar omkring

Babsan sa...

Men vilka små söta saker som virvlar här! Är det en kod du lagt in?

Vill du dela med dig blir jag glad...

Mindi sa...

Tack själv... tack för att du vill vara med min vän. :)

Bamse kram
M I N D I

♥ Carina ♥ sa...

Kul att läsa din presentation på swappen. Jag håller med Babsan, vad mysigt med snöflingor. Jag blir också glad om du vill dela med dig :)

Mindi sa...

Jag mailar dig Carina. :)
Babsan får gärna höra av sig också så kanske jag kan hjälpa dig. :)

Kramis
M I N D I

Mindi sa...

I natt drömde jag om dig och Mia. :) Hi-hi.... Jag och min familj var och hälsade på hemma hos dig och ni hade en stoooooooor längehet. :)

Bamse kram
M I N D I